Jak napisać CV i list motywacyjny?

Print Drukuj
Dokumenty aplikacyjne, czyli życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny to podstawowe dokumenty, którymi posługują się osoby poszukujące pracy. Dokumenty aplikacyjne są pierwszą formą kontaktu z potencjalnym pracodawcą. To na ich podstawie przeprowadzany jest pierwszy etap selekcji na dane stanowisko pracy. Tylko dzięki dobrze napisanym dokumentom aplikacyjnym zostaniemy zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Życiorys jest dokumentem, który służy przedstawieniu się pracodawcy; zawiera najważniejsze wydarzenia dotyczące naszego życia zawodowego. List motywacyjny natomiast powinien mówić dlaczego interesuje nas dana praca. Powinniśmy w nim także przekonać pracodawcę, że jesteśmy osobami najbardziej odpowiednimi na oferowane stanowisko pracy.
 
 
Dodatkowe informacje można znaleźć na naszym profilu YouTube:


       

Jeśli masz problem z napisaniem cv lub listu motywacyjnego; chciałbyś sprawdzić napisane przez siebie dokumenty, zwróć się po pomoc do doradcy zawodowego Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej WUP. Pomoc uzyskasz bezpłatnie.
Zapraszamy  od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30
39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4a, tel. 15 822 15 94, w. 342, 347
Podobna oferta dotyczy również placówek Centrum w Rzeszowie, Przemyślu i Krośnie.
Informacje o publikacji dokumentu