Публикатор

Ważne dla instytucji szkoleniowych - kontynuacja działalności w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych

Ważne dla instytucji szkoleniowych – wnioski o kontynuacji działalności
 
Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie przypomina, że do 31 stycznia 2025 r. instytucje szkoleniowe z terenu woj. podkarpackiego wpisane do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, są zobowiązane poinformować tutejszy urząd o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w bieżącym roku kalendarzowym (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych  Dz. U. z 2014 r. nr 781 – tekst jednolity).
 
Potwierdzenia kontynuacji działalności w celu utrzymania wpisu w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych można dokonać: 
  1. Poprzez wypełnienie elektronicznego formularza wniosku o kontynuację działalności szkoleniowej dostępnego na stronie internetowej
    RIS - stor.praca.gov.pl
     


Instytucje posiadające bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) mają możliwość złożenia wniosku w formie elektronicznej.

Instytucje nieposiadające takiego podpisu, wypełniony elektronicznie w systemie wniosek o kontynuację działalności powinny wydrukować i podpisać (wymagany jest czytelny podpis osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania instytucji), a następnie dostarczyć do WUP w Rzeszowie.
  1. Poprzez wypełnienie w formie papierowej wniosku o kontynuację działalności (Formularz RIS-WNI).

 
Wypełniony i podpisany wniosek o kontynuację działalności można złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:
 
Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
ul. Naruszewicza 11
35-055 Rzeszów
 
Uwaga:
Brak złożonego wniosku o kontynuowaniu działalności szkoleniowej do 31 stycznia spowoduje wykreślenie instytucji z Rejestru.

 
Dodatkowe informacje:
  1. W przypadku, gdy zmianie ulegają dane ogólne np. nazwa instytucji, adres siedziby do wniosku należy dołączyć kopię właściwego dokumentu potwierdzającego zmianę, gdy brak jest takiej informacji w publicznie dostępnym rejestrze elektronicznym (CEIDG, KRS itp.). 
  2. Każda instytucja wpisana do rejestru ma możliwość generowania we własnym zakresie potwierdzenia wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Osoby do kontaktu:
  • Jacek Rydz, tel. 17 85 09 236
  • Magdalena Maśniak, tel. 17 85 09 272

Informacje o publikacji dokumentu

Urząd