Potwierdzenia kontynuacji działalności w celu utrzymania wpisu w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych można dokonać:
1. Poprzez wypełnienie elektronicznego formularza wniosku o kontynuację działalności szkoleniowej dostępnego na stronie internetowej www.stor.praca.gov.pl.
Instytucje posiadające bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) mają możliwość złożenia wniosku w formie elektronicznej.
Instytucje nieposiadające takiego podpisu wypełniony elektronicznie w systemie wniosek o kontynuację działalności powinny wydrukować i podpisać (wymagany jest czytelny podpis osoby uprawnionej do reprezentowania instytucji), a następnie dostarczyć do WUP w Rzeszowie.
2. Poprzez wypełnienie w formie papierowej wniosku o kontynuację działalności (Formularz RIS-WNI).
Wypełniony i podpisany wniosek o kontynuację działalności można złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
ul. Naruszewicza 11
35-055 Rzeszów
Uwaga: Brak powiadomienia złożonego do 31 stycznia o kontynuowaniu działalności szkoleniowej spowoduje wykreślenie instytucji z Rejestru.
Dodatkowe informacje:
- W przypadku, gdy zmianie ulegają dane ogólne np. nazwa instytucji, adres siedziby do wniosku należy dołączyć kopię właściwego dokumentu potwierdzającego zmianę, gdy brak jest takiej informacji w publicznie dostępnym rejestrze elektronicznym (CEIDG, KRS).
- Każda instytucja wpisana do rejestru ma możliwość generowania we własnym zakresie potwierdzenia wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Osoby do kontaktu:
- Katarzyna Olszowy, tel. 17 74 32 802
- Magdalena Maśniak, tel. 17 85 09 272