Print Drukuj
I. Do zadań Wydziału Projektów Własnych należy w szczególności:
  1. Opracowywanie, realizacja i rozliczanie projektów własnych, w tym między innymi:
    • opracowywanie koncepcji i przygotowywanie aplikacji dla projektów własnych ze szczególnym uwzględnieniem zakresu działalności Urzędu oraz kierunku rozwoju województwa podkarpackiego,
    • zarządzanie i koordynowanie realizacji oraz rozliczania projektów własnych,
    • prowadzenie dokumentacji projektowej,
    • przygotowywanie projektów umów i porozumień niezbędnych dla realizacji projektów własnych,
    • sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących wydatków związanych z realizacją projektów własnych,
    • sporządzanie wniosków o płatność,
    • bieżące monitorowanie zgodności realizacji zadań i ponoszonych wydatków z wnioskiem o dofinansowanie, harmonogramem realizacji projektu, harmonogramem płatności i planem finansowym Urzędu;
  2. Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie merytorycznej realizacji projektu;
  3. Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej;
  4. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja;
  5. Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja;
  6. Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Wydziału;
  7. Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Wicedyrektorowi ds. Rynku Pracy materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRZ z zakresu działania Wydziału;
  8. Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania Wydziału, a także przygotowywanie niezbędnych zmian ww. aktów oraz przekazywanie aktów normatywnych Dyrektora, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrze;
  9. Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Wydziału, oraz przekazywanie upoważnień i pełnomocnictw, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrach;
  10. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Wydziału;
  11. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału.
II. Do zadań Wydziału Projektów Własnych należy również wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.
Informacje o publikacji dokumentu