Wydawca treści

Rozliczenie wniosku

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie informuje, że Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii przygotowało jednolity dla wszystkich Beneficjentów w Polsce sposób rozliczenia świadczeń przyznanych na rzecz ochrony miejsc pracy ze środków Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych na dofinansowanie wynagrodzenia pracowników objętych przestojem ekonomicznym albo obniżonym wymiarem czasu pracy, w następstwie wystąpienia COVID-19 (art. 15g), jak również nieobjętych przestojem (art. 15gg), oraz na rzecz ochrony miejsc pracy z określonych branż FGŚP (art. 15gga).
Szczegółowe informacje dotyczące rozliczenia środków oraz stosowne do tego formularze dostępne są pod linkami:
  • dla wniosków z art. 15g:
https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15g-rozliczenie
  • dla wniosków z art. 15gg:
https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15gg-swiadczenia-rozliczenie
  • dla wniosków z art. 15gga:
https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15gga-rozliczenie


UWAGA - Przed wypełnianiem tzw. kalkulatora rozliczeniowego prosimy o zapoznanie się z instrukcją, która znajduje się na podanych powyżej stronach!

Jednocześnie informujemy, że:
  1. Zgodnie z umową / zapisami ustawy Beneficjent zobowiązany jest do rozliczenia w/w środków w terminie do 30 dni od zakończenia okresu wsparcia. Wyjątkiem jest sytuacja gdy przekazanie środków na rachunek bankowy przedsiębiorcy nastąpiło po zakończeniu miesiąca, za które były należne - termin 30-dniowy rozpoczyna swój bieg pierwszego dnia po otrzymaniu przez przedsiębiorcę środków z tego tytułu.
  2. W przypadku dokonywania zwrotów niewykorzystanych środków – prosimy o ich dokonywanie na rachunek bankowy, z którego dotacja została przekazana oraz wskazywanie w opisie przelewu numeru umowy / wniosku oraz n-ru NIP firmy – tak, aby zwrot był identyfikowalny. Prosimy o terminowy (zgodnie z pkt. 1) zwrot środków niewykorzystanych.
Beneficjenci, którzy składali wnioski w wersji elektronicznej (na portalu praca.gov.pl), powinny złożyć rozliczenie poprzez stronę www.praca.gov.pl – wchodząc na własne konto i korzystając w odniesieniu do konkretnego wniosku z opcji „kontynuuj korespondencję", a następnie wybierając „Rozliczenie wniosku …"

Beneficjenci, którzy składali wnioski w wersji papierowej, powinni przesłać dokumenty rozliczeniowe (z zastrzeżeniem, aby tzw. kalkulator rozliczeniowy został przekazany w formie elektronicznej, np. na płycie CD bądź na pendrive) na adres:

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
ul. Naruszewicza 11
35-055 Rzeszów
 
ewentualnie: poprzez ePUAP 

W razie wątpliwości ws rozliczenia wniosku prosimy o kontakt telefoniczny

(17) 85 09 247

lub pocztą e-mail: tarcza@wup-rzeszow.pl


 
Zmiana numeru konta bankowego do rozliczenia środków otrzymanych w ramach Tarczy Antykryzysowej

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie informuje, że w związku ze zmianą banku obsługującego urząd od 21 marca 2021 roku będzie obowiązywać nowy rachunek bankowy przeznaczony do dokonywania przez beneficjentów zwrotów środków pieniężnych otrzymanych na rzecz ochrony miejsc pracy ze środków Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, na podstawie artykułów: 15g, 15gg, 15gga.

Zwrot środków pieniężnych od 21 marca 2021 roku należy dokonywać na nowy numer rachunku bankowego:

Santander Bank Polska S.A.

49 1090 2750 0000 0001 4750 2042