Potwierdzenia kontynuacji działalności w celu utrzymania wpisu w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych można dokonać:

Instytucje posiadające bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) mają możliwość złożenia wniosku w formie elektronicznej.
Instytucje nieposiadające takiego podpisu wypełniony elektronicznie w systemie wniosek o kontynuację działalności powinny wydrukować i podpisać (wymagany jest czytelny podpis osoby uprawnionej do reprezentowania instytucji), a następnie dostarczyć do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
2. Poprzez wypełnienie w formie papierowej wniosku o kontynuację działalności (Formularz RIS-WNI).
Wypełniony i podpisany wniosek o kontynuację działalności można złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
ul. Naruszewicza 11
35-055 Rzeszów
Uwaga:
Brak powiadomienia złożonego do 31 stycznia o kontynuowaniu działalności szkoleniowej spowoduje wykreślenie instytucji z Rejestru.
Dodatkowe informacje:
- W przypadku, gdy zmianie ulegają dane ogólne np. nazwa instytucji, adres siedziby do wniosku należy dołączyć kopię właściwego dokumentu potwierdzającego zmianę, gdy brak jest takiej informacji w publicznie dostępnym rejestrze elektronicznym (CEIDG, KRS).
- Każda instytucja wpisana do rejestru ma możliwość generowania we własnym zakresie potwierdzenia wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Osoby do kontaktu:
- Jacek Rydz, tel. (17) 85 09 236
- Magdalena Maśniak, tel. 17 85 09 272
- Anna Teodorczyk, tel. (17) 85 09 276
- Renata Mac – Szylar, tel. (17) 85 09 275